besöka

Hej alla glada i det regniga tråkiga piss väder, är det bara för att jag är ledig som det är såhära?

klockan halv fem vaknade jag av mig själv och det var ju passande för just då skrev lina om jag var vaken och att de skulle komma strax :) ungerför klockan fem var vi på E4:an mot arlanda :)
jag gillar faktiskt arlanda även fast jag inte skulle åka någonstans men bara tanken av att man ska de liksom :)
vi snurrade runt där och det blev lite fel när vi skulle parkera men det blev ju rätt tillslut :)
påvägen hem skulle vi äta frukost på Donken, men vi hittade ju itne så bra så vi fick snurra runt i uppsala sådär vid halv 7 på morgonen  och tillslut frågade vi och hamnade rätt :)
sen kom vi hem vid halv tio och jag landade i sängen och somnade :) 
 
blev väckt av chefen och frågade om jag ville jobba i morgon och de gö r man ju såklart och sen pallrade jag mig till duschen och nu sitter jag här :) ska åka till kussen om en timme typ tills dess för jag mig klar och så :)


innan studenten i en park i stockholm med bästa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback