den nittonde augusti

hej på er!

Äntligen har min Sambo kommit hem! <3
jobb idag 6.00 till 14.00 tiden gick fort och jag har monterat möbler efter tio sen lunch och sen montering igen :) man blir faktiskt riktigt smart av de fast när man får lite för stort självförtroende så vipsssssssss har man vänt hela skiten åt fel håll och man får börja skriva ner igen.. haha

efter jobb blev det banken direkt, både bra och dåligt där, sen hem till middag och sen åkte vi faktiskt på en visning på söder! :) blandade känslor, jag älskar den men den är dock inte felfri!, men det är inte bara jag som ska bo i den heller så nu vet ni vad helgens pratande och tankar kommer kretsa kring!
kvällen ska spenderas med A och vad vi hittar väntar på svar!


igår kväll såg jag en liten pytte bit av "dear john", den verkar bra iaf kanske vi fortsätter ikväll!
puss&kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback