Fri som en fågel

på riktigt blir jag fri som en fågel efter tre år och några månader vid åttatiden ikväll!!
det går inte allt förklara men jag kommer inte sakna det, Det är bara Lina och mamma som kan
förstå vad jag pratar om, lina blir också fri som en fågel! :D

jobb idag 6-11.30 inte alls kul imorse när anders åkte vid fyra tiden, blä vill inte vara ensam!
och inte var det kul när min klocka ringde en timme senare och jag fick gå upp.. men jag var inte överdrivet trött iaf :)

nu tänker jag göra lite nytta och ta det lugnt, nu när jag äntligen har tid :) vi hörs kanske senare!

puss på er!


Kommentarer
Mamma säger:

Ja det är väl dax att gå vidare med jobb och kan förstå.....

I morgon middag då, tyvärr är Madde sjuk då nu när vi äntligen var ledig allihopa men kanskr vi kan skicka en liten låda till henne.

Glöm inte att du skulle köra mig tor.. för du kan väl fortfarande?! Puss ses i morgon

2010-08-30 | 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback