har det vart helg eller?

precis som rubriken lyder "har det vart helg eller?" nej inte för mig iaf, jobb jobb jobb, men på onsdag kanske jag är ledig :)))

somnade tidigt som få igår och skönt var det, dock inte lika skönt när klockan ringde kvart i 5 i morse, pallrade mig upp tillslut iaf!

Sista dagen på städen idag(!!!!!!!) nu är jag fri, fri som en fågel! vill ni veta hur jag avslutade det hela? jo självklart så åkte hela jäkla skurhinken i golvet och vatten överallt, kul va? när jag äntligen nästan kunna fira med hög musik i bilen och ett feting smile, men det fick vänta  minuter till... sen kom det! :D

jag tänker på Bella just nu, hur har du det? vad gör du? gick resan bra? är det varmt där? är dom snälla mot dig? hur känns det?  tusen miljoner frågor nu hoppas vi skypar snart snygging!

nu ska jag tillbringa mina sista timmar på helgen (?) med A och bara mysa, vi har knappt träffats ihelgen ju... <3


puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback