jobblördag!

hej på er!
är nyss hembliven från falun.. började 6 imorse som dock var lite tungt efter gårdagens bravalder, men jag hade så jäkla kul hos bella med alla tjejer! puss på er somv ar där!

efter ikea blev det gasen i botten till Falun och jobba i langosvagnen, fint med lite extra pengar! :) men vi hade dock ruch i tre timmar så inte kunna man andas någongång! Skjusade hem ella sen åkte jag till bella för ett sista hej då.. :( fast hon var ju hos mormorsin och sydde som vanligt ;) haha nej men jag fattar faktiskt inte men när jag gör de så kommer det vara tungt!

BElla du är världens Bästa bella helt enkelt! du är så klok och underbar och vi ses snart, vänta bara tills adressen kommer så jag kan skicka din pressent :) Jag älskar dig och dig kommer jag hålla i hårt genom livet gång, vi kommer uppleva så mycket mer än vi redan gjort och snart kommer jag till paris! :) Ha det så bra så länge, jag är stolt över dig och tycker du är väldigt väldigt modig som breder ut dina vingar!

och om en vecka åker lina, det blir nog mindre kul för vi måste prata med varandra minst 5 gånger om dagen typ!
Tack för igår tjejer, god mat, trevliga flickor, bra musik och bästa temat!
här får ni några bilder som jag tog av beas blogg! förresten, fan vad snygg ni var i tidningen brudar!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback