Lång regnig dag!

Godkväll kompisar :)

idag har jag haft ett riktigt långpass, 06.00 - 18.00 så jag är helt slut i kropp och knopp faktiskt :)
sitter fortfarande i jobbarkläder med en tallrik kyckling och ris! mums!
dagen har gått bra och ganska fort! lite kämpigt där i slutet! 
imorogn kör vi igen 06.00! och i morgon kommer också min Söta älskling hem som jag längtar så mycket efter, som varje vecka.. och vi ska göra massa spännande saker imorn, ni kanske får veta sen vad vet jag :) 

det börjar krypa i kroppen på mig med tanke på att alla ska åka, speciellt LINA! 12 år och nu ska du åka bort i ett helt jälva år, hur fan ska jag klara mig utan att prata med dig 10 gånger om dagen? SKYPE! inte samma sak heller men de får duga tills jag kommer och hälsar på! 
Sen så har vi Bellis också som flyttar och de känns också jäkligt tungt ska ni veta, men jag ska hälsa på dig också, eller er två både under hösten och våren så mycket som jobb och ekonomi tillåter!

nu tänker jag slappa lite och ta de lugnt tills sömnen faller mig i säng!

Puss&kram


Här kommer en mysig midsommarbild, den tillbringades i öregrund, Underbart!

Kommentarer
Mamma säger:

Tror då att jag kan veta... men man vet ju aldrig..

Titta färdigt så jag kan få se på filmen Puss puss

2010-08-18 | 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback