Måndag!

Hej kära kompisar!

igår blev de inge bloggande för jag var så jäkla trött när jag väl kom hem! jobbade 06-16 och inte nog med de  utan då efteråt var jag tvungen att åka och jobba på mitt andra jobb som är på söndagar då jag städar... så jag kom hem vid halv 8 tiden typ helt slut, gjorde lite fruktsallad som jag också åt i morse och sen somnade jag direkt!


En söt bild på mig och Bästa lina när vi tjejer tog en tripp/utång i Sthlm


och nu är det en ny vecka igen,, jobb 06-10 idag sen har jag shoppat massa, först ikea och där köpte jag
behövliga saket till när vi flyttar, kaffemuggar, glas, värmeljus, servetter, lite köks handukar, skärbräda, klädrullar blev det bland annat! sen gick jag in på köpis för att köpa en jätte mysig snuttefilt från hemtex
som jag ska ge till lilla Oskar (min musins barn) som jag ska hälsa på imorgon och ett kort på de. sen en
liten present till min älskade som åkte tidigt imorse för att jobba i stockholm som vanligt, tomt nu :(

nu så ska jag ringa några ärenden bland annat till Telia!

igår så köpte jag förresten en biljett till paris den 10 - 17 november så jag kan hälsa på mina älskade vänner :)

nu ska jag fixa mig lite och sen gå på en promenad med messa i boulongern!
ha en bra dag!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback