Startar upp bloggen igen!

Hej på er, nu var det väldigt länge sedan och mycket har förändrats sedan sist,
bland annat så har jag tagit studenten. Det var den bästa veckan i hela mitt liv, så tack alla ni som var med och firade den med mig :)

jag har kanske inte tänkt att blogga flera gånger om dagen men iaf några gånger i veckan, helt enkelt när jag hinner!
Ni kanske vill höra vad jag gjort hela sommaren?
jo jag tog ju studenten, sen har det rullat på, vart i greklan med min pojkvän, hinnit med en och annan utekväll med mina brudar, jobbar, skaffat jobb, vart i forsbacka, kollat på film och så vidare!
Det är och har varit en underbar sommar!

Mitt nya jobb då?
jo de är för tillfälligt på IKEA ett vikariat denna månad ut sen får vi se om det blir mer :)
så jag har inte värsta livet eftersom jag börjar kl. 06.00 VARJE morgon, men jag trivs och det är skit kul!


jag börjar känna mig lite ensam eftersom mina närmaste vänner ska flytta och vara i en familj i utlandet, så hur fan ska jag klara mig? anders jobbar i veckorna i stockholm, ingen Lina som man kan prata med 7 gånger om dagen och inga fina fredagsmiddagar hos Bella, hur blir det? jag ska hälsa på er! massor!

nog för denna gång vi hörs snart igen! Pussssss :)


Bjuder på en härlig Greklandbild då man var brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback