bra susanne

Bra susanne! Idag har jag lagt in en annons på min snowboard som jag inte använder längre så jag tycker det är lite onödigt att ha den då! och sen så har jag aldrig tid att åka, men faktiskt så har jag bara åkte på den en vecka i chamonix och en gång i fjällen så om ni är sugen kan ni höra av er :)

klockan ringde 4.45 och jag vaknade upp täpt i näsan som en jude och trött som ett litet barn pallrade jag mig
till närmaste nezeril och sen på med jobbar kläderna och där satt jag i bilen till jobbet, dålig musik hela vägen
och två man sjuka, så det var bara att snabba på och börja inventeringen, varför inte starta dagen med att räkna 250 fårskinns fällar liksom och på tal om de fan vad snygg nytvättade tröjan blev men vitthår på! sen var det ju bara 250 kubik kvar att packa upp, fann vilken häftig morgon jag haft! tur jag är hemma nu!

puss på IKEA!



http://www.blocket.se/gavleborg/Mycket_valskott_snowboard_31094745.htm?ca=5&w=1 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback