ett år sedan

Hur såg ert liv ut för ett år sedan?

Mitt liv var inte alls likt de liv jag lever nu idag, det mesta är inte
sig likt iaf! Exakt för ett år sedan var jag i thailand, hade inga räkningar
inte en tanke på att laga mat varje dag och heller ingen aning om vad jag skulle
göra efter studenten, jag ville jobba men hur lätt var de att få jobb då? tänkte jag.
sen så hade jag en pojkvän som låg vid min sida varje natt, vi somnade till tv:n
jag gjorde läxor, följde alla avsnitt av paradise hotel och vampire diaries! på helgen
var jag ledig och var oftast ute med vännerna, som jag träffade varje dag i princip.

Idag den 7:e december  sitter jag ensam hemma i nya lägenheten och har nyss lagat tomatsoppa
men vitlöksbröd. Jag betalar massa räkningar i månaden och åker till jobbet nästan varje dag,
jag jobbar både på tidiga morgonen och enda in på kvällstimmarna. Min pojkvän jobbar
i stockholm måndag - torsdag så han åker ifrån mig varje måndag vid 4tiden och kommer hem
runt två tiden på torsdag dag. jag följer endast våra vänners liv eftersom det går vid nio på kvällen
så om jag jobbar till 20.15 hinner jag perfekt! På helgerna som jobbar jag oftast men det är väl
lika bra också eftersom att mina vänner bor lite överallt i värden nu och vi pratar mest i telefon och
skype!

Mitt liv har förändrats mycket både på gott och ont och jag har många vuxenpoäng,
 mer än de flesta! Jag saknar de som var förr men jag trivs i det som är nu det som
gör ondast är att jag aldriig kan få tillbaka tiden som det var då, men så är det för alla!
Så nu lever vi livet mina vänner, det har precis börjat!




nu



Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback