Första december 2010

med 21 minusgrader så pallrade även jag mig till jobbet idag, började klockan 7
idag så en timmes sovmorgon jiihoo ! vid tio skulle Lina vara i valbo och vi skulle
shoppa, såhär löd vårt samtal:

Jag: HEEEJ vart är du? :D
Lina: ööm hej (Nyvaken), jag är på bussen!
Jag: Jassså, vart är den då?
Lina: Jävla skitjävel du skulle ju ringa och väcka mig, jag ligger ju i sängen och sover!

Ungefär så, men söto jag visste hela tiden att du skulle sova när jag slutat :) Slutade
med att jag åkte och hämtade Lina och vi gjorde en runda
Ovejansson
Köpis
IKEA
Elgiganten (där jag förövrigt tappade bort bilnyckeln så vi blev där i en timme men fann den tillslut!)
Mio

sen åkte vi hem till oss själva så tack för en mysig dag hoppas du kommer och håller mig sällskap ikväll! :)



det blev mörkt när vi traskade på Mio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback