last week


Jag var ju hundvakt i veckan som ni kanske läste och vi hade super
mys vi två denna måndag!

På tisdagen jobbade jag ju, och jag måste bara visa er hur snygga
mina ben blir efter ett pass, jag börjar ju bli gammal som nu ni vet så
jag måste ha stödstrumpor för att jag inte får tillräckligt med blod till
resten av mina lår så därför har jag de för att öka blodcirkulationen!

sen var det ju dedära med min stockholmsresa mitt i natten då lina fick
hämta mig i upplandsväsby men vi hade det skit mys, gick på stan, erik
kom vi fikade och åt frukost, jag menar man hinner ju inte så mycke när
man inte ens är där en heldag ;)

gröt och te till frulle:)

sen kom han, den långa mannen med den gula hatten hah

Lina blev mer gladis än vad  hon redan var :)

Sen gick vi såklart och träffade snyggalice och vi fikade :)

<3

sen åkte jag hem runt tre? med anders och hans far! och på kvällen
var messa här och vi fikade och kollade på eclips :)

På fredagskvällen var jag och älskling hundvakt igen full rulle!

undebart med chailatte hemma!

Jag köpte burkar i stockholm som passade perfekt i mitt skafferi!

Jag köpte också världens bästa flaska med chaitea i så här gör man:
- ta fram en mugg som du gillar att dricka i, inte för stor!
- häll i mjölk inte upp till kanten utan lite mindra än vanligt!
- stoppa in i micron på 2 min
- ta ut och häll i chaitea så de blir lite färg
- ta din lilla mjölkskummare (IKEA 9:-) och skumma
- KLART, supergott och man får fler gäster ;)

Jag älskar burken som jag har pepparkakor i, och denn andra i glas
är fin i skafferiet den med :)

I helgen händer de grejer, vi ska bara köpa hyllor dit nu och sen ska
ALLA skor upp! :)

Vet ni vad detta är? skit bra att ha och den håller hela livet!

sen sådan som man gör på snöret till paketen, faktiskt så blir paketen
mycket finare  :) bra inköp dock en aning onödigt men vafan! :)

Tredje ljuset tändes igår också, helt sjukt att bella kommer om en vecka
och allt annat som går föfort! Denna vecka ska jag ju på tre julfester
också, ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback