lite text

tänke berätta för er hur det gick då jag åkte till stockholm i onsdagskväll/natt
Det gick inte alls bra, för det fanns nämligen ingen pendel att byta till, lina hade
missat den lilla tvåan i tabellen som betyder typ går bara på helger, så där sitter
jag på väg till upplandsväsby där jag trodde jag skulle få sova också hahha men typ
kvart i 1 så kom kära Lina och hämtade mig och vi hade en mysig resa till stockholm
och sen kröp vi ner i samma säng :)

Sen hade jag en underbar dag med Lina och erik? som stod där utanför dörren hemkommen från
USA en liten hemlis sådär att han skulle komma och hälsa på oss :) Vi träffade söta Alice
och fikade, gick på stan, jag ska visa er mina inköp jag lovaaaaaar!

Just nu så här vi gjort tacogratäng och har lilleman lucas hos oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback