med värme till dig

Jag har glömt att berätta för er allesammans vad jag fått, en vetekudde av
söta svärmor, inget jag skulle köpa till mig själv men ändå något jag vill ha,
den är perfekt 5 på morgonen när jag sätter mig i bilen som är iskall, eller när
jag fryser om fötterna eller innan jag ska sova så lägger jag dit den någon
minut innan bara så slipper det vara så kallt :)


Den är väldigt fin också så tack kära Lilian för den! :):)

Jag och Linis hade en mysig kväll igår, tvätt, våra vänners liv och
skype med bella, kan nästan inte bli bättre, bella skulle vart där bara!

Idag har jag jobbat 5.30 - 12 är ap trött nu men jag ska inte gå och
sova utan träffa Linis  :) Hööööörrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback