mycke att göra

precis som rubriken lyder, jag har mycket att göra och idag har jag hunnit med extra mycke!

- jobb 05.30 - 10
- in å handla på IKEA en snabbis
- hem, damma städa toan och gjorde rent och snyggt
- lindholmsmöbler för att kika om ett köksbord fanns som jag vill ha
- plantagen ca 1,5 h med mig hem fick jag Krukor, blommor, ljuslyktor, dekorations hjärtan
och lite mer säkerligen och trevligt sällskap av min moster som jag stötte på där!
- fikat med messa hos mig!
- tvättat, hängt och vikt kläder!
- nästan läsi igenom hela boken om min nya kamera som jag köpt för julklappspengarna!
- ätit mat som inte jag gjorde! och nu väntar jag på att träffa bella en sväng!



Och nu tänker jag ge er en regäl bildbomb från och med jag köpte kameran!
Sen ska jag lägga upp  och visa lägenheten jag bor i mitt i julmyset :)

Kommentarer
Mamma säger:

Vad pysslig du är ;)) Blir ju jättefint Puss

2010-12-28 | 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback