Our home




Som ni ser, ytterdörren och hallen en aning stökig MEN de ha sina
förklaringar som tur är :)


En lykta jag fick i julklapp av pappa och eva! passar perfekt!
tomten köpte jag idag!


Där ser ni vår gigantiska spegel, tavlan som jag fått av anders som han
gjort som ska hängars upp, bocken som inte alls ska stå där, blomman + kruka som är
införskaffat idag :)


Vardagsrummet, hade bländaren lite för ljus men de får gå ändå! Jag
står alltså i hallen nu och knäpper ! Bordet ska bytas ut men vi väntar
att de "rätta" ska dyka upp !


Och nu sitter jag i soffan och knäpper som ni kanske förstår :)


Samma sittplats!




och ja jag har ju tvättat idag så alla kläder han inte torka och där
har ni förklaringen på kläderna som hänger!


Från vardagsrum är detta knäppt direkt till vänster har ni nu min fina
klädkammare som snart är klar och då kommer bilder upp! sen så är
ju toan direkt efter klädkammaren och sen sovrummet som ni ser i
vänter hörn, öppningen alltså!


Köksfönstret har ni sätt förr min inte de nya fina röa lyktorna till vänster :)


och här har vi sovrumsfönstret, ni får inte se sovrummet för där ska
det fixas innan någon bild kommer :)


här ser ni lite av klädkammaren! Toan får ni se när sovrummet är klart!


detaljer



Hoppas du (karin mest) är nöjd, ska göra igen sen när julen är slut och
julsakerna i kartongen på vinden, förhoppningsvis så har jag lärt mig
kameran bättre så ni kan får lite extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback