Städning

yeees! Nu har jag dammsugit och torkat golven, rensat garderoben och lagar mat!
äntligen får jag lite gjort!

Julffesten igår var skit kul! Ett helt bort uppdukat med, gravad lax, pepparlax, potatis
Hemgjorde köttbullar, såser, jansson, sill, julskinka, senap, revbensspjällprinskorv,
julkorv, sylta och ja allt man kan tänka sig på bordet, och gott var det! Helt
Underbart faktiskt! Och vi ska inte tala om efterrätten, mmmmmmmmmuuuums!

Sen fick vi julklappar och glögg, julmust och allt som hör till julen så jag är nöjd!
Nu ska jag käka sen klä på mig och åka till jobbet 14-20.15 är dagens pass
och i morogn väntar en överraskning för messa som fyllde år i November :)


Mitt sällskap var inte heller dåligt ;)


Kommentarer
tilde säger:

mitt sällskap var bättre!! :D

2010-12-16 | 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback