dåliga jag!

Hej på er!
jag är hur glad som helst, vet ni varför?  jo för att jag och tjejerna åker till alanya på lördag den 15:e och allt är bokat och klart! fick ett bra hotell och frukost iiiiiiiiiihhhhh, fyfan vad skönt och nästa vecka ska det bli uppåt 36 grader, helt jälva underbart kan inte fatta de :))))))

mina dagar som jag inte vart här inne och skrivit har jag pluggat och umgåtts med vännerna, i fredags så var vi i stugan och hade mys och igår var jag chafför på crusingen, helt ok behöver ju perngarna nu när jag ska åka  :)
vi kommer ju komma hemma helt bruna och fina lagon till balen :) puss på de!

nu ska jag åka och bada med Lina och meija sen lite jobb och plugg på det!
ha det bra allaihopa, ska försöka uppdatera mer!


här har ni, alanya och kleopatrastranden!


Kommentarer
Mamma säger:

BRUN... haha snarare röd om jag känner dig ;))

Hur som helst så är jag ruskigt avis på er... Ha det så mysigt å skönt och sola vettigt.

Hälsa Sammy om ni kommer dit Puss

2010-05-13 | 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback