dåligt!

Hej på er :)
Jag vet jag är as kass på att uppdatera, men jag har sjukt mycket nu!
Vi hade det underbart i turkiet, kommer bilder när jag har tid :)
kom hem kl 10 lördag morgon, hem fort och käka sen var det frissan som väntade, alltså Malin, och jag är supernöjd med både hår och smink! TACK <3

underbar Balkväll, fina bilder, god mat, alkohol, hummer, vänner, pojkvän och max så klart ;) hah
lyckad kväll är allt jag vill säga! en av de bästa dagarna i mitt liv helt klart!

nu är det sista veckan sen är allt slut och det sista två veckorna kommer vi festa oss igenom! fyfan vad nära det är nu!

puss på er :)



Susanne Pettersson <3 Anders Stigenberg

Kommentarer
Mamma säger:

Så vackra ni är :))

Hoppas städningen av Messas lgh blev bra ;-)

2010-06-05 | 07:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback