äntligen!

Under helgen så har vi också fixat med lite gardiner (ostrykna än så länge!), nya grejer till toan och lite sådant som jag också tänkte visa er nu! :)




denna lilla fins söta blomma fick vi förra helgen av Anders syster Karin

klart vi har en Julbock!

nya handukskrokar! Fasen vad ful de andra var!

denna är också utbytt :)

en soptunna och matta :) verkligen behövligt!

gardiner + julstjärna uppsatt :)

ostrykna gardiner i sovrummet, vadå jag har inget strykjärn okej?

nybäddad säng, den hemska färgen ska målas om snart :)

rullgardin uppsatt i köket!

Snart när jag känner att det mesta är klart så ska jag lägga ut med i det stora hela :)
hoppas ni blir lite nöjda iaf :) ha en bra lördagskväll, jag är helt slut, kom hem 9 från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback