Blandade känslor

jag fick sluta skriva sådär lite hastigt i förra inlägget, an viktig affär avslutades! just nu känner jag mig ensam, trött, hängig, och ja jag vet varken ut eller in och jag skulle behöva prata med Lina!

 efter affären så åkte jag till mamma och åt man och sen deckade på soffan, väl vaken efter de hälsade jag på Mormor och fikade lite sen åkte jag till svärmor och hälsade på, anders syster har blivit med hund som jag är helt såld på måste jag erkänna... liten svart len och mjuk! åh! och nu har jag hamnat här! Längtar absolut inte till imorogn eftersom jag börjar halv 6 men när den dagen är gjort så blir det torsdag och den dagen tycker vi om för då ska jag på äventyr + att anders kommer hem! :)


åh så bruna vi var! en fin sommardag!

denna sommarkväll var underbar den med!

denna underbara julaftonskväll glömmer jag aldrig!

denna fina sommardag var också mysig! längtar tills Torsdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback