drinkar

just nu sitter jag och klurar på en "fördrink" tills torsdag, och det går ganska bra,
försöker få tag på Lina eftersom hon brukar ge bra feedback så henne pratar vi med
Jag tror faktiskt vi har ringt varandra 10 gånger minst idag haha!

Middag har jag ätit, ensam.. Lax och hemmagjort potatismos :) blev gott så de får bli i
låda imorn också, synd bara att jag gjorde en laxbit istället för två så jag får ta och
steka på en till imorn innan jobbet. Jobbar 12-20.15 imorgon så om ni undrar vart jag
tagit vägen håller jag hus i kassan på Ikea!

Nu sitter jag och väntar på att våra vänners liv ska börja, 21.00 hade hoppats på att
Bellis skulle vara inne nu men icke så jag får fördriva tiden själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback