första julklappen

Hej på er! idag är jag friskare, endast täpt i näsan, så jag var ganska glad för då kunna jag ju
jobba! härlig dag 9.50-15. har även passat på att köpt en julklapp som jag ska slå in fint,
den är till dig syrran! :D hihi när jag kom hem så hämtade jag anders för att åka till icamaxi
och handla lite!

nu har vi precis ätit middag, hemma gjord potatismos med ungsgratinerad falukorv, faktiskt
jätte gott och jag lyckades faktiskt bra! syster har lärt mig med moset, fast de blev lite löst hah!

Nu väntar efterätt, hallonsorbe som jag gjort :) Anders är helt inne i sitt nya xbox som han köpte
igår... Sen kommer anders systras och lucas på movienight :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback