internetskit

Eftersom Internet vägrar att fungera så skriver jag här! Har nyss vaknat så jag kollar lite på tv, ska gå upp Snart och göra nytta! Igår betalade jag något som fick Mig att le hela jag blev pirrig, glad, söt , snäll och mådde Bra! Jag har ju sagt att jag ska visa er vitrinskåpet men nu är det Så lite kvar så ni får hålla er tills vi flyttar in på fredag och Får det på plats då ska jag visa er allt :) Jobbar 12-20.15 idag så om Internet fungerar hörs vi ikväll Annars någon annan dag!

Kommentarer
Lilian säger:

Härligt att jag inte är ensam om att börja 12!!

Hojta om vilken dag du vill att kakorna ska vara klara till.......

Ska bli så kul på torsdag!!

Jobba på / kram Lilian

2010-11-01 | 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback