morgonrocken


jag börjar min dag somvanligt med att städa (eftersom jag ofta somnar på soffan och när
jag väl vaknar går jag som en sombie till sängen och då står kvällens fiika kvar på rumsbordet.)
disk och dammsuga gjorde jag faktiskt idag, helt sjult vad man måste dammsuga ofta? Och tacka
gudara för vi köpte en dammsuga som sög bra ;)

Frukost ja de blev en lussekatt! mumma! Och fan vad det snöar! det gör ju inget annat
och jag som tänkte ta en lång promenad med lukelooook idag! vi får se hur det blir med de!




Jag hann träffa messa igår också när jag var ut och gick med lilla Lucas :)


Kommentarer
tuva säger:

Vad läskigt! Ja det måstevara han :) Det var jättesöta bilder förresten!

2010-11-24 | 14:18:19
Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback