nära och kära

Det är onsdagskväll och jag sitter och funderar, har pratar med min kära dalmas som är ganska nere (vilket jag förstår)
En nära vän till henne kom till himlen i lörsdagsnatt han körde ihjäl sig. detta får mig att bli upprörd för det kan i princip hända vem som helst känns det som och tack och lov var det ingen av mina nära eller kära! Så jag tycker att alla ska tänka på det när ni är ute och kör eller vad som helst, man är inte odödlig, gå inte hem ensam
och ta vara på varandra var inte osams med någon! Den är lite annat om man dör naturligt eller vad jag ska kalla det, för vi alla vet att någongång måste man dö, men inte innan vi blir gamla!  Fan jag skulle inte klara mig om någon riktgit nära försvann det skulle ta väldigt lång tid att komma över det!

Det jag vill säga med detta inlägg är att jag älskar min nära och kära och jag ska inte bli osams med er och jag är glad att ni finns hos mig! Det är ni som gör mig hel så var rädd om er själva och om varandra!


<3 jag vill också att ni ger en tanke till han som dog och på fredag så ska alla tända ett ljus för den man saknar!



Kommentarer
amanda säger:

älskar dig susanne, kan banne mig inte förstå att han är borta, helt sanslöst :(<3

2010-11-24 | 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback