sista natten

hela dagen så har jag umgåts med svärmor, halva  tiden har Isabell och vanessa vart med,
efter middagsluren som blev lite för lång för min del så busade vi omkring lite innan vi begav oss
till IKEA, handlade lite mest till lilian för hon skulle handla till jobbet, sen lämnade vi flickorna i
sandviken och vi åkte hemmåt!

Vi gjorde oss klara och gick till harrys för lite mat, vilket vi var väldigt välförtjänta av! inte nog med de
proppmätta så gick vi därifrån direkt till george för efterträtt som vi knappt fick i oss.. inget passade på harrys!
nu är jag hemma och ska sova sista natten i haga, det känns både bra och dåligt just nu! är så mätt att jag orkar
inte tänka efter!

imorogn fredag är äntligen (?!!!) dagen jag länge längtat till så länge länge!

Tack för en underbar dag svärmor, isabell och vanessa! <3


<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback