skita i brallan

är precis vad jag höll på att göra just nu!

jag sitter här i soffan, har just pratat med mamma och skickat sms till anders och lina
för ingen av den svarar när jag ringer eller smsar? VART FAN HÅLLER NI HUS??
iaf jag sitter här och kollar på fyran de är någon svensk läskig film, jag som lovat
mig själv att inte kolla på dom längre eftersom jag är så rädd sen på natten och allt

helt plötsligt så hör jag någon vid dörren jag blir till is och kall kår går genom kroppen och så
trycks nyckeln in i dörren och vrids om :O !! dörren öppnas och alla tankar om döden och allt
sådant och in går någon och jag klämmer ut ett hallå som knappt hörs och in kommer mannen
i mitt liv Anders såklart! jag höll på att skita i brallan !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback