vad har hänt?

vad har hänt under dessa dagar som jag inte bloggat? hm, får se när läste du sist?
nej men sist jag skrev var jag barnvakt i sandviken i think.. så ja Anders har kommit
hem och inte får vi GLÖMMA ATT ÄLSKADE BELLIS HAR KOMMIT HEM! OCH VARFÖR
GLÖMMA LINA SOM OCKSÅ KOMMIT HEM! 
 
så som ni förstår har jag en fartfyld helg med jobba, bästisar och pojkvän! all tid tas det
vara på! jag taggar till lite extra tills ikväll och imöra är jag ledig!!!! så ja vi kan hitta på 
vad som helst! 

nu fungerar internet så ni kan förvänta er bättre uppdatering och massa mysiga bilder :) 


här kommer från barnvakten
 
jag har många fina isabelle i min omgivning :)

inte varje dag man får puss på kinden när anders är borta ;)

Duschen var en höjdar syssla!

små söta älsklingar <3

dessa underbara bilder ska hem till mitt fina album!


ha en bra lördag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback