valbogatan

för tillfället befinner jag mig hos svärmor och ska sova här, tycker det är för kusligt att sova i haga men sista natten ska jag och älsklingen sova där för han kommer ju imorgon!! :):)

idag har jag jobbar 05.30-11.30 skönt pass och sen när jag kom hem så var anna där med sin Lucas
han är så guddomligt söt!
just nu sitter jag och försöker få i mig en milko bärry, de går rätt bra (kah är helt omtumlad i magen idag och har ont? så jag har knappt ätit något!) har även köpt dip och grönsaker, kanske inte det bästa när jag har ont i magen men jag är sugen på de så varför inte prova?




nu när jag läser en bok, blondinbellas bok så har jag börjat tänkt till lite, så från och med nu så ska jag bli en snäll person som inte är avundsjuk på ett sätt som får mig att kännas sämre utan bara om det är för något bra! och sen ska jag sluta lägga mig i andras saker och bekymmer, tänk så mycket energi jag lär spara? och iställer för att vara avundsjuk så ska jag vara glad för den personen och tillochmed hjälpa den om den behöver hjälp, visst nu låter det som jag är världens dummaste person och är avis på alla men riktigt så är det inte, utan jag håller nog det för mig själv mer, men nästa gång ska jag bara vara glad och unna den något! jag ska försöka!


Lucas

lillplutten då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback