+/-

- att klockan ringde 4.30 och jag var tvungen att gå upp
- att få dra en pall glimmaljus på morgonkvisten som vägen 526 kg
+ frukosten halv 9
+ att jag har hittat världens gulligaste katt som jag är helt kär i, anders med!
+ bengalkatter!!
- frost på bilrutan
+ att jag har jobbar klart för idag
+ one tree hill som väntar på mig just nu!
- att inte lina är hemma så vi kan gå på stan eller något!
+ lön
- tanka bilen
- brunkvissla i mängder
+ Ikeas medarberare! <3


Här får ni se den kära bengalkatten, jag bara älskar den och en så kommer det bli
så småningom, en liten leopard på fleminggatan med mig och älsklingen, perfekt!


vad tycker ni? mamma säg något!

Kommentarer
Mamma säger:

URSÖT!!!!!!

2010-10-25 | 11:33:24
syster säger:

SÖT!

2010-10-25 | 12:08:07
Bloggadress: http://annamadelenes.blogg.se/
Anonym säger:

Åh vilken sjukt söt!!! :D

2010-10-25 | 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback