24:e oktober

Idag är det söndag och min klockar är 17:12, jag slutade halv fem och jag endast jobbar 4,5 h idag!
rätt skönt faktiskt!

vi börjar med fredagen, den var toppen och ni gjorde min kväll, bea,linda,jessica,messa,fernanda,malin, har jag glömt någon? det var iaf skit kul på slick med er och jag ångrar inte ett dugg att jag gick ut! även om jag inte mådde bäst på lördagen men jag tog mig igenom denna dag också!!

Lördagen då jo det blev jobb 12-18.15 sen åkte jag hem och dog i sängen hela kvällen lång, ensam...
men jag hade en fin underbar pojkvän brevid mig när jag vaknade igen :)

idag har det ju som sagt varit jobb och nu tänke jag kika lite på one tree hill och käka middag när min älskling kommer hem, sen väntar sängen eftersom klockan ringer 04.30 imorogn! pusss <3



Kommentarer
Beatrice säger:

woho. det var askul i fredags ju :)och kissen är ju gööör-söt.

2010-10-25 | 17:28:02
Bloggadress: http://chezbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback