aj!

ajajaj! jag har några blåsor i munnen och kan knappt äta, prata, skratta, le ja de vill säga jag kan inte röra munnen typ för det gör så förbaskat ont! väst på kvällen / morgonen!

Idag har vi haft mer jul på IKEA, fortsatt med allt och det börjar falla på plats, tyvärr så ska inte jag jobba med med just detta för imorgon blev jag ledig! på torsdag och fredag börjar jag destovärre klockan halv 6 ..
HAr ätit lite mat hos kära svärmor idag, gott var det! och sen har jag lyckats somna till min nya One tree hill box som kom med posten igår :))))

just nu så rullar fotboll på tv:n och jag känner verkligen inte för det just nu så jag sitter nog kvar här en stund till! Imorogn blir det apoteket direkt klockan tio och sen ska jag ta det lugnt bara  :)

hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback