det snurrar i min skallee!!

fan vilken kul kväll igår! jag vet inte ens när jag ramlades in genom dörren inatt, men hemma är jag och det är jag glad för! Förluvan började hos min syster där det var fördrink och shotspel på listan efter mycket skratt, flams, dans, kort och dricka satt vi alla i en taxi ner till slick, vi bara gick in eller hur var det? hahah En drink senare (som jag och lina förövrigt verkligen inte behövde ) stod vi där alla sju och hade klackarna i taket! träffade mycke roligt folk och hade skit kul! Ett nuggetsmål på donken ensam eftersom att lina satt och sov så blev jag nöjd!
Idag har jag förfärligt roliga kort, ännu en rolig utgång på nacken, ont i huvudet och ett blåmärke på foten!
ALLT ÄR PRECIS SOM DET SKA MED ANDRA ORD!

fast just nu är jag inte sådära skit pepp på att åka till IKEA och jobba 6 timmar i kassan, men jag överlever väl de också! :) Jag tror linis mår sisodär idag faktiskt! MEn ack så kul vi hade!




IDAG SÄGER VI ETT STORT GRATTIS TILL MIN SYSTER SOM FYLLER 21 ÅR, GRATTTTTTTTTTIS HOPPAS DU FÅR EN RBA DAG <3

nu ska jag duscha, äta något och väcka lina, ha en bra söndag alla och senare kommer det bilder men jag kan inte lova idag för att jag sak få beröringsterapi ikväll efter jobbet! puss


jag bjussar på ett smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback