Fredagsmys!

Godkväll mina vänner!
Hela dagen på jobbet har gått kanon bra men jag är lite slut i ryggen, hur ska detta sluta har ju två dagar kvar? :O

Har åkt i nya bilen och den går som den ska och är toppenbra! Nej nu efter en långfredag så är det dags för fredagsmys med min älskling!!! chips,film och massa mys!

jag vill att alla tänker lite exra på Bea och Bella idag! pusss <3


jag saknar Lina Bryskhe i min vardag! vi har fan träffats varje dag
 nästan hur mycket som helst och nu pratar vi bara i telefon, bara
och bara är det vel inte för bella kan jag ju bara skypa med men
jag är faktiskt glad att du bor i sverige annars hade ingenting fungerat
för mig! Du är en så verkligen världens bästa vän stumpan, och se dig
ledsen de är bland det värsta som finns! tack för att du finns och alltid
lyssar! Jag älskar dig! <3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback