Frost

Hej på er! Denna dag skulle jag ha varit ledig MEN
jag blev inringd kl.11 och stod i kassan 12-10.30 det fick bli så!
är ledig nu två dagar fram över som det ser ut iaf :) !
Jag som skulle ha lite quality-time med syrran :( det får bli imorogn :) !!

vad händer 20.40 när jag ska tarta bilen då ?
jo jag har frost och is över hela bilden så först får jag slita
ihjäl mig för att äns få upp dörren, sen staratar jag, tar spolarvätska
som då tar slut :O och där står jag utan bilskrapa men en fryssen bil..
Hur gjorde jag då ? jo jag tog fram mitt bankomatkort och började skrata så man
såg lite sen puffrade jag iväg med dålig sikt, lite bensin och en fyrssen Susanne!

nu väl hemma så kan jag le åt det! men inte då! Anders syster har förresten kommit hem
så de är ganska kul de med att prata ut lite ;)

Bella nu vet du varför vi itne kunna skypat på hela dagen, och Lina jag väntar på samtal från dig! NU!


Puss på er andra!

Första Inlägget då ni fört och främst får en bild på mig från i höstas :)
Här får ni en höstbild från 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback