godkänt

idag har jag gjort mitt truckteoriprov och det blev godkänt! så jag är glad! nu är det bara uppkörningen(arna) kvar :) jobbar 6-halv 2 idag ganska skönt för då kan jag få lite vettigt gjort för en gång skull så nu har jag blivit medlem i A-kassa och facket, alla tjatar ju så det aldrig blir av men nu så mamma och pappa kan ni andas ut!

för er som inte vet ännu så är det exakt en månad tills vi flyttar nu, och det ska bli underbart, jag verkligen lever på känslan bara  :) nu tänkte jag få lite mer gjort så jag ska åka ut till valbo med datan igen... sen laga mat:)
jobbar imorogn med och på torsdag sen kanske jag äntligen får lite ledighet! :)

gud vad glad man blir när det är en bra låt på radion påvägen till jobbet, hela dan har jag nynnat på låten från och med du, visseligen är jag lite trött på den men den gjorde min morgon och vet ni, när jag körde hem så började låten spelas igen, vad är oddsen på de? hade jag åkte fem min senare från jobbet hade det inte hänt inte sant?

puss och kram på er  :)

Kommentarer
Mamma säger:

Säger GRATTIS till truckkortet. A-kassan härligt gumman!!!!! Puss

2010-10-05 | 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback