helg för mig

Äntligen helg för mig! är bara ledig imorogn men det känns ändå som helg!:)

Syster - vi kan göra det nu för dom står i matkällaren, kan du i veckan? då gör vi de! ring mig!

imorse eller vid lunch och jag skulle göra gröt så brände jag hela skiten och inte ens kastrullen var värd
att ha kvar! bra där, jag smakade gröten men det var förförligt! jag kan bara göra gröt i micron punkt slut!

Det gick fint att jobba, fick till och med gå hem 5 min tidigare:) Lunchade med Tilde, myspys, haha nej men det var trevligt! sen så hade vi jätte mycket folk idag men det är väl på grund av det sugiga vädret! Efter helgen tänkte jag kanske ta bort min "ny på jobbet" lapp som sitter på namnbrickan för nu kan jag trots allt allting! trodde aldrig de skulle hända men så är det!
Nu har jag precis ätit, potatisgratäng och något gott kött, helgmat om ni frågar mig! nu ska jag mysa med prinsen och sova till jag vaknar imorogn! ingen får ringa mig imorn!

puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback