Vi fem


Det finns inga ord som beskriver, men jag saknar det väldigt väldigt mycke! Vår vardag den var så bra! vi sågs alltid i skolan, hade alltid något att prata om, vi satt nästan hela trean vid runda bordet och snackade skit och hade skit kul! vi hade middagar, utgångar och massa massa trams för oss som var roligt och ni alla är underbara personer som satt ett djupt spår i mitt hjärta! jag saknar vår vardag våra snuskiga prat, våra skrattattacker, våra fjäsk för lärare och våra myskvällar! vi va som en liten familj ena dagen ovänner och vill bara strypa varann, men ofta var vi sams och hade det mysigt! det var vi fem som gjorde allt vi fick göra tillsammans och det blev alltid bra resulltat även om vi inte gjort det bästa! våran resa till turkiet, mysig,fattig,spännande,mager, sola,sova,bännasig,hungrig,frukost,ägg,ägg,ägg,frukt,frukt,frukt,buljong och turkar! jag älskar att kolla på våra nakna bilder på standen och alla fina middagar på balkongen! jag älskar att berätta för folk att vi kom hem dagen då balen var och vi åkte direkt till frissan och att våra flygbiljetter var borta när vi skulle åka hem! jag älskar er tjejer ni har alltid en plats i mitt hjärta och ni kan alltid ringa mig när som helst och hur som helst! Tack för den underbara tiden med er, det kommer bli mer! jag hoppas att om 20 år kan jag sitta med er och kolla på våra gamla kort och studentbilder! <3 ni gjorde min tre år i gymnasiet, tack för att ni fanns där och finns där även nu
<3 Vi fem

Kommentarer
lina säger:

åh .. nu börjar jag gråta

2010-10-05 | 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback