längtan

Godmorgon mina vänner! vaknade runt nio, låg i sängen och gosade med Ebbe tills 10 :) mysepys :) sen har jag gjort massa nytta, tvättat min väska som har legat sedan studenten, kände att jag ville använda den nu så nu slängde jag fickpluntan och dess grejor i och tvättade den :) sen har jag packat en till kartong som heter Mine, han nämligen jättemycket glas och grejer från dem eftersom jag samlar på den serien, kommer vara finfint i vårt nya vitrinskåp i alla fall ;)

åååh snart kommer min älskade Linis hem och jag är så GLAD! :D vi kommer göra massor av kul i helgen, direkt när hon kommer hem så börjar vi äventyra! :) nej nu ska jag fortsätta att göra lite mat kanske? :)
Ha en bra dag det ska jag på min lediga dag efter 13 dagar i sträck :) pusss


mys ebbo!


finafina linis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback