Linahelg

Hej på er!
denna helg kom ju lina hem som ni kanske vet, så i fredags hämtade jag
och messa upp henne på station och åkte till church street och hade jätte
mys i 6,5 h! God fördrink, god huvudrätt och god efterrätt! Underbart
dessutom med mina fina och vi han prata om allt mellan himmel och jord!

Lördag då, jo då åkte jag och mr A till IKEA och handlade en tvbänk på morgonen
sen så jobbade jag 11-20.15 så dagen var inte mycke mer händelserik förutom
att jag åkte med jobbarbyxorna efter jobbet till lina och sen till donken och
biljarden!

idag då?  jo idag har jag faktiskt jobbat 11-18.15 lagom skönt pass även om jag ibland
trodde att dagen aldrig skulle ta slut, och nu vill jag inte skriva mer för min älskling åker
till stocholm imorgon och är hemma på torsdag så jag måste krama honom extra mycke!

hoppas eran helg varit bra det har min varit! Pussssss


5 days left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback