min dag

Hur har eran dag sätt ut idag?

min såg ut såhära

- jobb 05.30-10.00
- efter de hem till mamma
- hon tvingade mig att rensa byrån och gaderoben (tråkigaste som hänt på länge men välbehövt)
- åkte till haga och fick mig tio minuterssömn så nu är jag dötrött!
- åkte till svärmor och hade mys
- handlade på gross med A
- middag med A
- och nu har jag nästan gråttit mig igenom hela säsong 6 av one tree hill
- tänker ta mig en dusch och sova strax

mitt humör idag har inte varit det bästa, men sådana dagar får man också ha!

kompenserar mitt dåliga humör med en glad bild
tack för att du är du och för att du finns <3


Kommentarer
Beatrice säger:

Vad fina ni är <3

2010-10-27 | 15:17:36
Bloggadress: http://chezbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback