minnesbok

Måste bara bersätta vad jag hittat!!
En bok jag fick av amanda, kommer inte igåg när det var
men iaf, i den boken så står det allt möjligt om mig och enligt henne
så skulle jag nappa på just denna kontaktannons:

Jag är en lugn och cool kille som gillar resor,mysa och umgås med vänner,
jag söker dig som är lugn, påhittig och gillar allt från fest till hemmamys.
Svar till den sexiga killen som bor i den perfekta lägenheten.


hahahaha du är fan underbar du!


en bok om dig och ditt liv

Det är lätt att ändra en flods lopp och att spränga bort ett berg, men nästan
omöjligt att ändra en människas natur

stilen

minnesvärt


denna bok är så himmla fin, tack <3

Kommentarer
amanda :) säger:

haha, det är du som är så jäklans underbar älskade bästa du ! den boken ska jag fylla i lite saker i när jag kommer hem nästa gång <3

2010-11-01 | 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback