minusgrader

Hej!
jag har märkt att det är minusgrader hela jäkla dagen nu hela tiden, även om solen ligger på så är det
"is" på pölarna.. idag iaf ska har jag har mysig tid med syster, massa skratt, deep talk och shopping!
Tack för de! sen väl hem åkte jag och älsklingen till köpis (igen) och bytte min dator, jag fick faktiskt inse att jag var tvungen att byta! så nu sitter jag här med en ny data och det känns faktiskt ganska bra måste jag säga
för nu kan jag sitta i anders rum och ligga i sängen och ha den! så bra gjort Susanne!

Imorgon bild det lunchdate med Bea!! det kommer bli mysigt! sen ska väl jag och anders hämta nya soffan och mot fem tiden blir det messa + överraskning! :)

det är inte dumt att vara ledig två dagar i rad måste jag säga! :) men helgen blir det jobb för fulla muggar, lika så måndag och tisdag då jag även blrjar halv sex.. Nu ska jag mysa med min kärlek! <3


pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback