Monday

Hej allihopa!
Hoppas ni haft en trevlig dag, det har jag och kan sammanfatta den såhära
- Svett
- Skratt
- lepra i armarna!
- jul!

Idag har vi på IKEA gävle börjat bygga jultorget och det är verkligen superkul när det går som
en dans annars kan det vara mindre kul att stå och ta ner en hylla på tå och den inte vill ner!
det är så mysigt med alla julsaker och alla är jättefina så jag ska köpa massor av vårt julsortiment
till vår fina lägenhet!

på vägen till jobbet så kom låten 18 and life och jag blev alldeles tårögd och tänkte på älskade
söta Bella som är i Paris, som tur är har hon mamma anne och mormor där nu :) ni har säkert
jätte mysigt :) och jag längtar så mycket efter dig!

väl hemma lagade jag ris och kycklinggryta och nu sitter jag här! :) Har lina på luren! <3

vi hörs och tills dess ha det bäst!


skype med Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback