nu om en vecka

godmorgon på er!
idag är jag ledig (!!!!!!) fyfan vad skööönt! men jag måste ju göra massa nytta tyvärr och jag kan glömma att  bara ligga och slappa hela dan som jag egentligen vill!
måste packa det mesta idag eftersom min nästa lediga dag är på torsdag och då ska jag åka och bada
och på kvällen blir det trevligheter, och sen är det fredag, nu om en vecka är anders på banken och hämtar
nyckeln och sen kör flyttlasset! alltså, sista fredagen någonsin i haga, UNDERBART! 

 fast egentligen så väntar jag på att lina ska komma hem idag, de är det bästa med fredagar, att linis brukar
komma hem! då får jag lite ny energin att leva på! Det är jättefint väder ute så kanske jag tar mig en promenad med kameran, kanske visar er vad som hänt här på baksidan det senaste dagarna, vi får se! ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback