regn

Godmorgon! Idag har jag äntligen fått sovigt ut lite! jätteskönt! Jag tror faktiskt att det regnar ute, eller har jag fel? vaknade med min lilla kisse på magen som ville ha sällskap, hon är så mysig!! när jag legat och dragit mig en stund ringde Ikea, så idag blir det jobba 13-20.15, skulle ha jobbat till fem egentligen, men de spelar inte så stor roll, jag är ju ändå där så.. tänkte faktiskt duscha, äta något och lyssna på musik nu tills jag börjar :)


det närmar sig för varje dag till flytten och jag känner hur stressen och paniken kryper in i mig, hur ska jag hinna allt? Igår hittade jag min kartong hemma hos pappa som jag letat efter så länge:) och kul är det när man kikar i den, gammla grejer och kort och sådant! nu ska jag ta varje tillfälle att packa ner saker, i alla fall de jag inte har så stor användning för, det kan lika gärna ligga i lådan som i byrån!

Ha en bra torsdag! imorgon är det helg! och jag är ledig imorgon! :)


Kommentarer
syster säger:

vi får gå igenom de andra lådorna sedan när netten har flyttat ut :)

2010-10-07 | 20:04:35
Bloggadress: http://annamadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback