söndagen den 3/10

Bion var inte överdrivet bra, vi gick på resident evil 3D men jag är inte särskillt imponerad!
såklart så somnade jag en stund också men filmen var för overklig för min smak och
3D effekterna tycker jag inte var mycket alls! men ett till försök ska väl 3D få med en bra
film!

´Jag har nyss vaknat och håret står åt allt håll, blev sent inatt satt vid datan efter bion och var i sängen tidigast
01.00, länge sen de! denna fina soliga söndag hade jag gärna tagit med mig kameran och anders ut på en promenad, men icke sa nicke jobbet kallar! efter jobbet ska jag fixa mig lite sen åka hem till mitt kusinbarn
som fyller 8 år idag och äta tårta och massa gott! :)

Ha en super dag alla :)


Hösten är vacker med alla färger och allt nytt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback