Svärmorseftermiddag

Måndag nu igen?
gud så veckorna svävar förbi.
Om en liten stund så ska jag hämta svärmor från jobbet och vi ska hitta på något mysigt!
jobbade 6-11 idag, rätt skönt för nu har jag hela dagen kvar, har lyckats hålla mig vaken
till och med, kanonbra för då somnar jag i tid och är utvilad imorogn för mitt pass 11-20.15 i kassan.

jag har packat lite flyttlådor idag och betalat räkningar!
Idag kommer MIN ÄLSKADE POJKE hem igen, äntligen!
hoppas ni har en bra dag!


ciao!


puss på dig söthuvve

jag vill vara brun, få solblekt hår, vara i graderna 35 +, i ett annat land, med dom bästa!

Obeskrivlig kärlek till dig mitt hjärta <3


Kommentarer
Pinglan säger:

Vad söta ni är:)

2010-10-18 | 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback