avskedsbrev

Tråkiga söndag!

Gårdagen blev det film - beck såklart
och sen ett mycket tråkigt ledsamt farvän av Min bästa vän Lina.. Jag saknar dig redan!
Men tack för halvhjärtat, de kommer följa mig livet ut och det kommer alltid vara en del av dig som jag bär med mig!

snart tänkte jag ta fram mina näsdukar och krynpa in i ett hörn och läsa brevet som hon gav mig! sen ska jag sätta in det i min "viktiga" perm med viktiga papper i!

Imorogn då? jo då står framtiden på spel och jag är nervös!

Puss på er!

Jag är jätte glad att Lina och bella är i samma land nu iaf så jag snart kan hälsa på :)









Sanna vänner!

Kommentarer
Madde säger:

Men lillsyster :/

2010-09-05 | 19:09:40
Mamma säger:

Gullisar Puss

2010-09-05 | 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback